zaterdag 5 september 2009

Suske en Wiske en de aftakeling van de Adelaar


Morgen staat de alweer 4e Charlois Europoort Schaakfietstocht voor de deur en met 11 deelnemers gaat dat een aardig succes worden lijkt het! Eigenlijk zou ik hier echter eerst nog een stukje moeten schrijven over de rit van vorige week zondag naar de Kalmthoutse Heide, onze eerste rit over de grens. Het liefst echter vergeet ik die rit zo spoedig mogelijk weer en wacht op een herkansing. Ondanks het fraaie begin vanuit Roosendaal en de rit over de grens en langs de prachtige heide, liep het halverwege al niet zo lekker meer en tegen het eind zat ik na een haastige escape naar Bergen op Zoom CS, als een dood vogeltje op het perron. De rit terug naar Schiedam CS was een hel en leek een eeuwigheid te duren. Ik kon mij echter toch inhouden en hoefde pas thuis over de pot te hangen…  Gelukkig kan ik verder volstaan met het verwijzen naar het verslag van Frank. We nemen nog wel eens wraak. Wel tikte het 71 km aan bij het totaal. Dat dan weer wel.

1 opmerking:

DeMart zei

België = Bananenrepubliek.
Ik word ook altijd misselijk als ik de grens nader :-)

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km