maandag 5 oktober 2009

Updates


Ik loop een beetje achter met de weblog sinds de terugkeer uit Drenthe. Daarom even een korte recap. In Drenthe heb ik niet veel gereden, eigenlijk alleen een lange rit met Frank die een dagje op bezoek kwam. Ik had voor die gelegenheid een aantal interessante lokaties aan elkaar geknoopt tot een rit van ongeveer 75 km. Zo reden we langs het Boomkroonpad, waar we ook even op klommen, de houten fietsbrug over het Grolloerveen, kamp Westerbork en de radiotelescopen en uitkijkpunt Poolshoogte. Een prachtige rit, zeker voor Frank die voor het eerst in Drenthe reed. Ik verwijs daarom naar zijn verslag van de gebeurtenissen. Verder reed ik nog wat kilometers naar familie en naburige dorpjes voor boodschappen, totaal ongeveer 110 km die week, in errug lekker weer.

En meteen na de vakantie vorige week was het een druk weekend. Op zaterdag naar de eerste KNSB-ronde, waar we dit seizoen met twee teams in uitkomen. Erg leuke middag met spannende potjes en en passant 32 km weggetrapt (zie ook hier verslag van Frank). Op zondag namen Frank en ik eindelijk weer eens de Waterbus naar Alblasserdam voor een zeer fraai tochtje door de Alblasserwaard in schitterend najaarsweer. Het werd wel weer eens tijd om een van onze favoriete gebieden te bezoeken. Natuurlijk brachten we ook een bezoekje aan "onze" theetuin en van daar ging het naar beneden, naar Gorinchem, waar we het pontje namen naar slot Loevestein.

Na een korte verpozing aldaar reden we door naar Den Bosch langs prachtige waterlandschappen. Die rit eindigde op 92 km voor mij. Ook hier voor het gemak een verwijzing naar het verslag van Frank.

3 opmerkingen:

willem zei

hé, Adelaar wat weer prachtige foto's.
Hier vanaf Ameland.

PeterK zei

He Willem, heb je al een printer te pakken? Ik las dat er vandaag 200 waren aangespoeld.

willem zei

Hé, Adelaar helaas niet al heeft het zaterdagnacht echt goed gestormd we zaten te schudden in onze caravan.

Willem

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km