zaterdag 4 september 2010

Perfectionist


Na het voorrijden van de Schaakfietstocht afgelopen dinsdag ontdekte ik nog wat alternatieve paden die niet langs een autoweg lopen, en dus voegde ik die toe. Op Google Earth zag het er aardig uit en het zou geen extra km’s vergen. Maar perfectionist als ik ben wil ik dan wel die paden eerst ook zien en dus ging ik vandaag wederom op pad met de metro naar Spijkenisse Heemraadlaan en van daar de 2 km naar het pontje van Hekelingen. In no time stond ik dus weer in de Hoeksche Waard. En voorwaar, de extra paden zijn een fraaie verbetering van de track die ik al had en dus blijven ze er in. Nadat ik alles tot genoegen had bekeken en nog een half uurtje (net als morgen) aan het water bij Tiengemeten had gezeten, keerde ik weer om, en met pontje weer terug naar de metro. 35 km. Morgen gaat het gebeuren, we hebben tien man tot nu toe! Een record. Vandaag was al heerlijk weer, maar morgen schijnt het nog beter te worden.

Geen opmerkingen:

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km