zaterdag 11 september 2010

En nu relaxen

De laatste werknacht voor de vakantie was behoorlijk pittig en liep ook uit, zodat ik zaterdagmorgen rond negen uur pas thuis was. De avond er voor was ik op de fiets naar het werk gegaan en op de heenweg deed ik even de club aan. Lekker druk alweer, met beneden het clubkampioenschap snelschaken, overtuigend gewonnen door Michel de Wit (ondanks aanwezigheid Leer, Julian en Jan jr!). Boven gaf Jaap Staal pardoes met simpel aftrekschaak zijn dame weg tegen Sophia! Arme Jaap. Ook speelde ons tweede jeugdteam tegen Messemaker en won. Kortom, het seizoen is weer in volle gang! Even later, op weg naar werk zag ik een bekende schim voor mij op de Dorpsweg fietsen, het was Adri op zijn mooie Koga. Hij ging stappen in de stad en we reden een stukje met elkaar op, door de Maastunnel en tot aan de Westzeedijk. Voor mij werd het totaal 27 km. De 2500 komt al in zicht. Het zijn de laatste kilometers voor de vakantie, die maandag begint in Drenthe en tot de 24e duurt. De 25e speel ik dan meteen KNSB in het derde tegen Philidor Leiden.

De Garmin zit vol routes, hopelijk komt het er ook van om er een paar te rijden. In ieder geval wil ik naar het Hylkerszand (tussen Hooghalen en Oranje), een tip van Hans van Calmthout, zie zijn filmpje op YouTube:

En verder stoute plannen om via Ter Apel een stukje door Duitsland te fietsen en bij Bourtange weer NL in. We gaan het zien!

Geen opmerkingen:

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km