maandag 6 oktober 2008

Zonnetje

Eindelijk weer een zonnetje en na een weekend waarin ik behoorlijk brak en wat ziekig was kon ik vandaag toch eventjes een ommetje maken. Ik moest naar Smitshoek en ging deze keer via Rhoon en langs de Maas en via Barendrecht naar de plek van bestemming. In totaal 33,50 km en eindelijk over de 3600 heen. Frank is inmiddels weer thuis en zit al te 704'en om te kijken of het komend weekend nog wat gaat worden. Niets veranderlijker dan het weer in Nederland echter dus we wachten maar gelaten af. Oktober zal best nog goed genoeg zijn voor een leuk najaarsritje denk ik. Vrijdag op de club trouwens lekker gek gedaan tegen Dick de Wit met 1.e4 d6  2.d4 f5?!. Het werd een korte remise omdat Dick vrij snel door zijn tijd heen was en niet verder durfde. Hij stond wel erg goed denk ik. Ik speelde het zeker niet geweldig en moet eens wat materiaal hierover lenen bij de Baksteen, die heeft dat vast wel :-)

2 opmerkingen:

DeMart zei

Je kunt altijd in mijn verzameling Kaissibers komen neuzen Peet ;-)
Leuke openingsideen zat. Dit jaar nog een mooi atrikel over het Du Chattel systeem gelezen. Ken je die nog? Uit de tijd dat wij nog jong en gelukkig waren en het schaakbord het middelpunt van het universum....

PeterK zei

Daarom zei ik het ook, stond me bij dat een nummer van Kaissiber gewijd was aan deze opening :-) Vreemd genoeg waren er die avond meerdere mensen, waaronder b.v. Ben Boog, die zeiden dat ze het ooit gespeeld hadden.

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km