zaterdag 27 september 2008

Update stats

Beetje fietsmoe aan het worden lijkt het wel. Deze maand geen enkele keer boven de 100 geweest, langste tocht was de Schaakfietstocht. Ondanks het mooie weer de afgelopen dagen en het fantastische weer vandaag toch weinig gereden en totaal een schamele 40,76 km toegevoegd. Slecht twee ritten, waaronder vandaag een rondje via Spijkenisse waar het eerste team speelde tegen het tweede van Spijkenisse en ruim won met 6-2. Frank zit boven de wolken en geniet van een verdiende (wandel)vakantie. De statistieken laten dan ook zien dat ik deze maand zelfs minder heb gereden dan in september 2007. Totaal echter lig ik ruim 700 km voor op vorig jaar, dat dan weer wel. Het weekgemiddelde is nog steeds een fraaie 91 km en ik kan met gemak uitkomen op 4000 km. Ik verwacht in oktober nog wel wat vuurwerk. Felicitatie trouwens aan de Baksteen en fietsvriend Ed die toch maar mooi de stunt hebben volbracht om de Mont Ventoux te beklimmen! Kost me weer een hoop geld...

Geen opmerkingen:

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km