zaterdag 9 oktober 2010

Schaken in Delft


Na de ritten naar werk op donderdag en vrijdag, ging ik vandaag bij ons 1e en 2e team kijken in Delft. Frank koos voor de trein omdat hij vreesde voor de veiligheid van zijn nieuwe JJ in de studentenstad. Achteraf geen vuiltje aan de lucht, mijn fiets heeft binnen gestaan. Gemiste km’s dus voor Frank en hij heeft er al zo weinig in de benen na maandje Duitsland. We gaan  kijken hoe hij zich morgen houdt!

Ik wilde eerst de rit nog verlengen met bezoekje aan Maassluis waar de Baksteen een toernooitje speelde. Achteraf ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb want de wind richting oost was moordend. Nu ging het via de Broekpolder, langs het jaagpad naar Schipluiden en vandaar langs de golfbaan met wind tegen naar Delft. Nog voor half drie was ik daar in het fraaie speellokaal van DSC Delft. Leuke middag, ons 1e won overtuigend, ons 2e speelde 4-4. De terugrit om uur of zes was chilly, langs de Schie naar Spaanse polder en door Schiedam naar Vijfsluizen, wat ook mijn startpunt was. Vandaag 34 km, in totaal sinds donderdag 95! Nu morgen nog, treinen rijden slecht wegens oefendag NS, dat gaat wat worden!


1 opmerking:

DeMart zei

Mooi plaatje van de Vlaardingse Vaart

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km