woensdag 23 juli 2008

Hindernistocht


Afgelopen nacht maar weer eens op de fiets naar het werk geweest, kan ik alvast oefenen voor als de pendelbus verdwijnt (al schijnt dat volgens de laatste berichten nog mee te gaan vallen!). Het is echter geen pretje meer om door de binnenstad de rijden, het aantal opbrekingen moet nu toch zo langzamerhand het hoogtepunt hebben bereikt. Waarschijnlijk maakt men snel van de gelegenheid gebruik nu half Nederland in het buitenland of op de camping zit. Het is echter een drama. De omleiding na de Maastunnel en bij de Boompjes zijn er al weer een paar maanden, het gebied rond de Beukelsdijk hebben we dan nog, en vanmorgen was tot mijn verbazing ook de Rotterdamse Dijk gewoon opgebroken bij Marconiplein! Dus maar een rondje er aan vastgeplakt en een wat vreemde route gereden waarbij ik ook nog een pad volgde dat uiteindelijk dwars door de fietsenstalling van station Schiedam CS voerde! Ook ludiek. Kom je uit dat station dan krijg je ook weer de ene na de andere opbreking in Schiedam. Zo reed ik dan maar langs het huis van de Giant via mijn bekende route naar huis. Maar i.p.v. de normale 34+ stond er nu wel 37,28 km op de teller bij thuiskomst. En ik was al zo moe van het werken....

Geen opmerkingen:

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km