donderdag 19 maart 2009

Gele banaan

Het Deja-vu gevoel waar ik in het vorige bericht over sprak was zo gek nog niet, vanmorgen las ik in de krant dat de roltrappen bij de Heinenoordtunnel er ook al een half jaar uit liggen. Het zorgt voor veel overlast en files. Ook sprak men in de krant over stank in de tunnel doordat men in de alternatieve landbouwtunnel moet fietsen, waar o.a. ook tractoren rijden. Die hebben zeker nooit door de fietstunnel van de Beneluxtunnel gefietst, daar is de stank soms niet te harden. Deze week wat korte ritjes voor werkzaamheden naar Vlaardingen en Schiedam. Jammer van het mooie weer dat ik niet de tijd heb een lekkere tocht te maken, hopelijk zaterdag wel en hopelijk is het dan nog steeds mooi. Op de terugweg vandaag stond de roltrap aan de kant van Pernis weer eens stil en dus maar de lift genomen. Toen die boven kwam zag ik een gele banaan staan wachten om naar beneden te gaan! De tweede ontmoeting met Eduard Botter en zijn Quest. De eerste keer was ergens in 2007, toen Frank en ik naar Goeree fietsten. Helaas ook deze keer weer geen tijd voor een praatje want er stonden meerdere mensen in de wachtrij. Ik fiets langs hem, roep zijn naam en steek mijn duim omhoog, hij heeft natuurlijk wederom geen idee wie ik ben, zo lees ik nu ook in zijn blog.

Geen opmerkingen:

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km