vrijdag 6 maart 2009

Voetveren

Vandaag mocht ik per post het boekje “Overzetveren in Nederland en Belgie” ontvangen, een uitgave van de Vereniging Vrienden van de Voetveren. In deze zesde herziene druk zijn twee foto’s van mij opgenomen, een van het tijdelijke veer dat indertijd tussen Hoek van Holland en de Maasvlakte voer, heel toepasselijk genaamd “De Adelaar”. Het gaat om deze foto. De andere foto is een panoramafoto van pontje de Kwakel dat in de Vlietlanden bij Vlaardingen vaart. Tijdens de vele fietstochtjes maken Frank en ik regelmatig allerlei voetveren en ponten mee. Leuk om te zien dat de foto’s die ik op Flickr zet een dergelijke respons opleveren. Het boekje is te bestellen via de website www.voetveren.nl en bevat behalve veel info over de dienstregeling ook deelkaarten en een losse grote overzichtskaart.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé Adelaar gefeliciteerd.
Dat jouw foto's gebruik worden in dat boekje is wel een hele erkenning.

vrg: Willem

DeMart zei

ik ga dat boekje bestellen! heb een zwak voor veerbootjes :-)

Anoniem zei

ik ga dat boekje ook direct bestellen.lijkt me leuk.

vrg. Willem

PeterK zei

Ik ga maar provisie vragen dan :-)

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km