woensdag 25 juni 2008

Update Respiro


Gisterenavond dus met de fiets naar het sorteercentrum geweest en vanmorgen weer terug, in totaal 34,83 km en ik moet zeggen, de Respiro is een aparte belevenis. Het zadel is vrij hard vergeleken met de vorige (gel)zadels die ik had. De Resipro is "moderate gel". Dat is dus even wennen, je zakt niet weg in  het zadel, maar hebt echt het gevoel dat je OP een zadel zit. Het zadel is ook ontworpen voor mensen die rechtop fietsen, het gewicht komt op de zitbeentjes en tevens op de achterzijde van het zadel. Na enige tijd kon ik de charme ervan wel waarderen. Ik heb in ieder geval totaal geen last gehad. Geen naar drukgevoel tijdens het fietsen of gevoelloosheid bij het afstappen. Het Gary Fischer zadel gaf me afgelopen maandag al last bij een ritje van net 20 km. Waarschijnlijk kan ik morgen lekker fietsen, ligt even aan hoe het loopt en het is toevallig ook aardig weer dan. Ik zal eens kijken of ik er een 60+ uit kan persen en dan zien of  het zadeltje nog steeds bevalt.

Geen opmerkingen:

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km