zaterdag 8 maart 2008

Unieke stelling

Vandaag dus naar het eerste team wezen kijken, dat thuis speelde tegen HWP Sas van Gent 3. Op de heenweg reed ik langs de Waalhaven, waar tot mijn schrik alle bomen zijn omgekapt (van Heijplaat tot Zuid) en het laatste gedeelte van de haven voor een groot stuk is gedempt! Toevallig een project waar Dick de Wit aan blijkt te hebben meegewerkt met zijn bedrijf. Er komt weer een soort bedrijventerrein op het opgespoten deel. Daar hebben we er nog niet genoeg van natuurlijk.
De wedstrijd verliep vrij soepel, het eerste won met 5,5-2,5, maar de concurrenten wonnen ook helaas, zodat de titel nog steeds even ver weg blijft. Alleen Dick de Wit verloor, hij mocht met wit aankijken tegen onderstaande stelling, geen pretje natuurlijk, wel een unieke stelling lijkt me, nog nooit zoiets gezien in een eindfase van de partij!

Aan de kant van HWP speelden maar liefst vier "schutters" mee, Donna Schut, Lisa Schut, Han en Heleen Schut. Lisa hield knap Michel de Wit op remise, die daarmee zijn 100% score kwijt raakte.
Toen de vlaaien en de broodjes op waren, de stukken opgeruimd en het licht uitgedaan, kon de terugtocht om acht uur (!) beginnen. Van een echt ommetje kwam het vandaag niet, het weer was ook niet zo aardig als eerder voorspeld. Het werd wel weer 21,04 km en het weektotaal kwam daarmee op 81 km. Volgende week krijgt het tot nu toe voorspoedige schema een eerste klap te verwerken, want in die week vorig jaar reden Frank en ik 121 km totaal, ik denk niet dat dat er komende week in gaat zitten.

Geen opmerkingen:

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km