dinsdag 18 maart 2008

Witte Pasen?

Tussen de maartse buien door waag ik mij naar het centrum van Rotterdam voor weer een bezoekje aan de Vistaman. Het valt niet tegen, de kou en de wind zijn te harden en eigenlijk overvalt mij maar een klein hagelachtig buitje op de terugweg. Tien dagen heeft de Adelaar stil gestaan en dat is wel een beetje te merken. Het ritje van vandaag zet geen zoden aan de dijk natuurlijk, maar soms moet je nu eenmaal even op pad zodat de spieren niet al te veel verslappen. Frank belde nog uit de USA afgelopen zaterdag en heeft er helemaal zin an om het fietsseizoen te openen, hij moest eens weten dat we hier voorlopig een witte Pasen in het vooruitzicht hebben en dat van fietsen nog niet veel zal komen. Wat een verschil met het voorjaar van 2007! Maar goed. We spraken trouwens nog als doelstelling af om minstens 10 nieuwe ritten te rijden dit seizoen en wat minder de gebaande paden. Laten we zeggen: de landsgrenzen zijn niet langer heilig! Dat wordt nog wat...
Vandaag 21,30 km en het totaal kruipt weer toch iets vooruit.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hmm witte pasen :) ik reed hier zondag 30 minuten en zat 7 meter in de sneeuw (op 1000 meter) midden in een skiresort .. Ja het fietsseizoen moet toch wel in April gaan beginnen .. een achterstand van rond de 750km is een behoorlijk eind .. de home trainer in de fitness ruimte lokt wel maar heb er weinig fut voor .. nu even 2 weken "niken" (just do it) en dan naar huis .. April wordt de maand .. ik ga dit weekend denk ik ook ergens de maanden in .. terug naar Mr Rainier voor een sneeuwwandeling met de boswachter of naar Mt Baker (nog niet geweest).

kijk je uit met de sneeuwballen met pasen

frank

Anoniem zei

waar blijven die winterse plaatjes op de fiets ??

Hier is ook krabben iedere morgen maar de echte sneeuw ligt in de bergen (5-7 meter).

frank

Nog 10 dagen !

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km