maandag 3 maart 2008

Winderig ommetje

Vandaag toch nog even snel een ommetje meegepikt, voordat het voorspelde natuurgeweld gaat losbarsten de rest van deze week. Ik moest even naar Bob en Corrie van Corrie van Eijk Fotografie in Schiedam en omdat er nogal wat zonneschijn tussen de wolken doorkwam besloot ik het maar op de fiets te doen en wel met een ommetje via de Foppenplas. Het werd een winderig ritje! Met name rond de Foppenplas tot aan Maasland was het even bar, daarna ging het wel heerlijk, via het Trekkadepad weer naar de Kwakelweg, Gaagpad, langs Schipluiden en via de Zouteveenseweg weer richting Schiedam. Op de Woudweg ging het even minder, toen halfverwege bleek dat een trekker was omgevallen tijdens het uitbaggeren, de weg was meteen heel vakkundig geblokkeerd, dus dat werd terugfietsen. Al met al stond er al 31 km op de teller toen ik om drie uur bij Bob en Corrie arriveerde. Aldaar even snel wat probleempjes weggepoetst en om vijf uur weer vertrokken naar huis. Uiteindelijk werd het een ritje van 39,92 km, bepaald niet slecht om zo even mee te pikken en goed voor de conditie! Vorig jaar barstte het fietsseizoen pas goed los op 11 maart met een rit van 81 km naar Rockanje, dus ik loop nog steeds ver voor op dat schema. Hieronder trouwens nog een panootje dat ik maakte bij de Trambrug.

1 opmerking:

Anoniem zei

wordt volgens mij een serieus pano jaartje :) ...

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km