maandag 25 februari 2008

Header

Het duurde even een stief uurtje, maar het is toch gelukt een zelfgemaakt plaatje als header toe te voegen aan de blogger template. De mogelijkheden van Blogger zijn enorm, maar alles is natuurlijk net even minder flexibel als b.v. Wordpress. Maar we komen er wel. De foto van de header is trouwens een panoramaatje dat ik heb gemaakt van foto's die ik nam op de Hondsbossche Zeewering nabij Petten, 21 juli 2007, toen Frank en ik op een schitterende zaterdag de LF1b reden van Schiedam naar Den Helder over maar liefst 176 km! Een verslag van die tocht is te vinden op de weblog van de Pelikaan, en wel HIER.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

dat ziet er goed uit, succes Adelaar.

DeMart zei

Strak plaatje, en Hollandser kan het haast niet :-)
Groet,
Baksteen.

Anoniem zei

cool :) .. kan het me nog goed herinneren en kan er niet op wachten om het weer te doen .. wel wat vroeger weg zodat ik wat meer kan stoppen .. en natuurlijk op de perfecte dag (lekker zonnetje met ZW windkracht 4-5).

Nog even wachten :( zondag weer naar usa tot 4 april maar dan ga ik los :)
frank

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km