donderdag 21 februari 2008

Sprokkelen

Een aantal korte ritjes aan het eind van de week, met een totaal van 40 km. Het brengt de voorsprong op het schema van vorig jaar op 300 km en het einde is nog niet in zicht want ook voor komend weekend staat weer wat gepland. Vandaag even naar Smitshoek gefietst en pas laat in de middag weer terug, gelukkig was de pittige wind meestentijds zijwaarts want het begon zowaar ook wat te regenen. Dan is een jas met capuchon gelukkig handig. De late terugkeer was niet gepland, maar gastheer Alistair, eigenaar van House of Chocolates en ChocoladeFontein.com, hield mij flink bezig met een zelf gerestaureerde flipperkast uit de jaren 70. Een heel gaaf ding. Er moest natuurlijk fanatiek worden gespeeld. In mijn jeugdjaren speelde ik constant op dit soort kasten, meestal als ik weer eens spijbelde van school en ergens in een cafe zat met mede-spijbelaars. De ervaring bracht vele herinneringen terug, het enige dat miste was op de achtergrond "In the Ghetto" van Elvis en "Rock your Baby" van George Mccrae. Leuk om ook eens het binnenwerk van zo'n ding te zien en de techniek erachter.

1 opmerking:

DeMart zei

Gaaf! Droom soms wel eens van een hoop poen. Dan richt ik een grote kamer in met dit soort speeltjes...

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km