zondag 26 april 2009

Toch nog even


Gisteren voelde ik me brak en bleef lekker thuis. Ongetwijfeld de schuld van Cor de Wit. Frank ging in zijn eentje een rondje doen en heeft aardig rondgezworven geloof ik. Vandaag lag Frank dan ook uitgeteld te maffen toen ik hem mailde voor een klein rondje toen de lucht wat opklaarde en dus klom ik alleen op de fiets om toch nog ff wat kilometers door het cardiovasculair systeem te jagen. Het werd een simpel rondje Foppenplas-Schipluiden-en langs de Vlaardingse Vaart weer terug. Op de terugweg wel even door de nieuwe Wokkel natuurlijk (zie foto boven). Het was trouwens lekker druk op de paden en langs de Foppenplas ziet alles al mooi groen en geel en de vogeltjes zijn allemaal druk in de weer. Geen wind van betekenis, een lekker rondje dus, 35,5 km. Bij de tunnel stond de mededeling te knipperen dat de (brom)fietsers door de C-buis moesten, maar daar schonk ik geen aandacht aan, ik pik niets meer van die Rijkswaterstaat gasten. En natuurlijk deden nu de roltrappen het wel prima aan beide kanten…

Geen opmerkingen:

Labbekakritje met bakkie in Delft

45 km